خرید اتیل استات،نرمال بوتیل استات،صنایع شیمیایی چوبینه توس،،قیمت اتیل استات،اتیل استات،ایزو بوتیل استات

خرید اتیل استات،نرمال بوتیل استات،صنایع شیمیایی چوبینه توس،،قیمت اتیل استات،اتیل استات،ایزو بوتیل استات


اتيل استات معمولا به عنوان حلال (به علت خواص رقتی آن) استفاده می‌شود. به عنوان یک حلال با خلوص بالا، در تمیز کردن بردهای مدار الکتریکی و به عنوان لاک پاک‌کن‎‌های ناخن کاربرد دارد. در خلوص پایین، می‌توان آن را در صنعت چاپ، داروسازی، عطر، غذا، کافئین سازی، چای، قهوه و علف کش‌ها استفاده کرد. هم‌چنین اتیل استات در فرمولاسیون پوشش‌های مخصوص مبلمان چوب، کشاورزی، تجهیزات ساخت و ساز، تجهیزات معدن و مصارف دریایی استفاده می‌شود. این ماده به طور طبیعی طی فرایند تخمیر در شراب تولید می‌شود. بازارهای عمده این ماده صنایع الکترونیک، لوازم آرایشی و بهداشتی، چاپ، غذایی و پوشش است.

اتیل استات در درجه اول به عنوان یک حلال و رقیق کننده در پوشش‌های تینر و سلولز و لاک سلولز استات، و در صنایع رنگ و رزین مورد استفاده قرار می‌گیرد، زیرا کم هزینه، با مسمومیت کم و بوی دلپذیر است. اصلی‌ترین کاربرد اتیل استات در صنایع چاپ و بسته بندی است که به عنوان جوهر چاپ در دستگاه‌های چاپ فلکسو ، هلیو و روتو گراور استفاده می‌شود. هم‌چنین به عنوان مواد اولیه در تولید مرکب‌های چاپ برای دیگر دستگاه‌های چاپ نیز کاربرد دارد. دانه‌های قهوه و برگ چای را می‌توان با این حلال فاقد کافئین کرد. همچنین در رنگ‌ها به عنوان یک فعال کننده یا هاردنر استفاده می‌شود. اتیل استات در شیرینی‌ها، عطر و میوه‌ها وجود دارد. در عطرها، اتیل استات به سرعت تبخیر شده و تنها بوی عطر بر روی پوست باقی می‌ماند.

اتیل استات همچنین در فرآورده‌های غذایی در ساخت اسانس‌های میوه‌ای مصنوعی و طعم دهنده‌ها کاربرد دارد. در صنایع داروسازی و فرآیند تغلیظ و خالص سازی آنتی بیوتیک‌ها، اتیل استات به عنوان یک جزء مهم و کاربردی نقش دارد. این حلال همچنین دارای استفاده گسترده در تولید انواع پوشش‌های حلال، چسب، ترکیبات چرم‌های مصنوعی، فیلم‌های عکاسی، فیلم‌های پروپیلن، فیلم‌های پلی استر و فویل‌های آلومینیومی است.

آموزشصنایع شیمیایی چوبینه توس

اتیل استاتایزو بوتیل استاتبوتیل استاتچوبینه توسخرید اتیل استاتشیمیاییصنایع شیمیاییصنایع شیمیایی چوبینه توسقیمت اتیل استاتنرمال بوتیل استات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *