خرید اتیل استات،نرمال بوتیل استات،صنایع شیمیایی چوبینه توس،،قیمت اتیل استات،اتیل استات،ایزو بوتیل استات،

خرید اتیل استات،نرمال بوتیل استات،صنایع شیمیایی چوبینه توس،،قیمت اتیل استات،اتیل استات،ایزو بوتیل استات،


٫ خطر بهداشت : سردرد ، تحریک از راه تنفسی و چشم ها ، سرگیجه و حالت تهوع ، ضعف ، از دست دادن هوشیاری.

۲٫ خطر آتش سوزی : به شدت قابل اشتعال است و به راحتی توسط حرارت ، جرقه یا شعله های آتش مشتعل می شود. بخارات ممکن است مخلوط قابل انفجار با هوا را تشکیل دهند. بیشتر بخارات سنگین تر از هوا هستند. آنها در زمین گسترش پیدا می کنندو در مناطق پست و محدود جمع آوری می شود (فاضلاب ، زیر زمین، مخازن) خطرانفجار بخار در داخل خانه ، خارج از منزل و یا در فاضلاب امکان پذیر است. رواناب به فاضلاب ممکن است آتش سوزی یا خطر انفجار ایجاد کند. ظروف ممکن است هنگامی که حرارت داده می شوند منفجر شود.

خواص شیمیایی

مایع بی رنگ

هوا و واکنش با آب

به شدت قابل اشتعال. کمی در آب قابل حل. اتیل استات به آرامی با رطوبت تجزیه می شود

خطربهداشت

سردرد, تحریک از راه تنفسی و چشم ها, سرگیجه و حالت تهوع, ضعف, از دست دادن هوشیاری

خطر آتش سوزی

به شدت قابل اشتعال است و: و به راحتی توسط حرارت, جرقه یا شعله های آتش مشتعل می شود . بخارات ممکن است مخلوط قابل انفجار با هوا را تشکیل دهند. بیشتر بخارات سنگین تر از هوا هستند. آنها در زمین گسترش پیدا می کنند و در مناطق پست و محدود جمع آوری میشود (فاضلاب, زیرزمین, مخازن). خطر انفجار بخار در داخل خانه, خارج از منزل و یا در فاضلاب امکان پذیر است. رواناب به فاضلاب ممکن است آتش سوزی یا خطر انفجار ایجاد کند. ظروف ممکن است هنگامی که حرارت داده میشوند منفجر شود.

استفاده از آزمایشگاه

در آزمایشگاه, ترکیباتی که حاوی اتیل استات هستند معمولا در ستون کروماتوگرافی و استخراج استفاده می شود. اتیل استات به ندرت به عنوان واکنش حلال انتخاب میشود به دلیل آن که متمایل به هیدرولیز و استریفیکاسیون دارد.

اتیل استات در دمای اتاق نسبتا فرار است و نقطه جوش ۷۷ ° C. با توجه به این خواص, می توان آن را از یک نمونه با حرارت دادن درآب گرم و فراهم کردن تهویه با هوای فشرده حذف کرد

آموزشصنایع شیمیایی چوبینه توس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *